3カ月ぶりにバイクのったら翌日体が痛い


We went to a bakery in the mountain at Kyoto.




In side is like this.
We bought 4 buns:D





We can see thached roof houses here.


Thereafter we were supposed to go to a ramen shop. It takes more than an hour from here, but I was starving:,-(
So we desided to go to Hiyoshi Dam instead.




I ate Kuromai Udon, (meaning: Black rice UDON)
It looks like SOBA, but different from SOBA.
Although it tastes good, not good enough...





Next day, I ate buns for breakfast.
There is rice flour in it, so it's chewy. yummy! I'll go there again.





スポンサーサイト
     

コメント

わかるわかる(笑)
ワイは股関節がヤバクなる
★Jamboさま★
だよね(笑)
股関節は乗ってるときのガニ股が原因だねきっとw
間違いない!!
走行風がすべて当たってるからね(笑)
★Jamboさま★
男性ハーレー乗りあるあるかもね(笑)
Secret

     
プロフィール

J子

Author:J子

2009/01
父のお古でデジイチデビュー!


ド素人ながらも勉強しつつ
頑張っていこうと思いますー。

カテゴリcategory
月別archive
リンク
検索フォーム